Bestilling af klubtøj og status

Bestilling af klubtøj og status 2017-04-21T12:07:10+00:00

Forside Fora Ordrup Cycle Club Bestilling af klubtøj og status

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Participant
    Post count: 3

Kære alle

Sammen med Holmsport (Soigneur) åbner vi tøjbestillingsshoppen for en extra sommerbestilling som forventes leveret i den første uge af juli.
    Shoppen åbner den 24. april og sidste bestilling skal være afgivet senest den 7. maj.
    Vi har opdateret med jeres nyeste kontaktoplysninger og I modtager derfor en mail fra Bioracer (Holmsport/Soigneur) med besked om at shoppen er åben i ovenstående periode.

Vær opmærksom på at der er enkelte ændringer:
    – Vi kan ikke længere bestille særlige OCC handsker og caps da disse kun produceres når der er bestilt et minimumsantal. Vi har dog en del OCC-caps liggendei butikken som fortsat kan købes
    – Fremover vil vi kun kunne bestille OCC-sokker i bundter af 3 stk.

Endelig fortæller Holmsport/Soigneur at det tøj I bestilte tidligere i foråret kommer i butikken den første uge i maj. Vi sender en besked ud når tøjet er klar til udlevering.

Bedste hilsner fra tøjudvalget
    Jacob & Jesper

Katja-Lill
    Participant
    Post count: 2

Hejsa,

Jeg har næsten lige meldt mig ind og vil da gerne bestille klubtøj, men har endnu ikke modtaget mail fra bioracer, ved I om den er sendt ud?
    Katja

Jacob Austad
    Participant
    Post count: 3

Hey Katja
    Den skulle være sendt til dig. Håber du har fået den? Ellers må du lige ringe til mig (2614 8245)
    Hilsen
    Jacob

Michael de Voss
    Participant
    Post count: 1

Hej Jacob

Er der klubtøj på vej?

Michael

Katja-Lill
    Participant
    Post count: 2

Hvornår kommer næste omgang bestilling af klubtøj?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.